Kütahya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğüne bağlı seralarda yetiştirilen ve şehri rengârenk süsleyen çiçeklerin dikimine devam ediliyor.

Kütahya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, Zafer Meydanı ile ana bulvar ve caddeler başta olmak üzere şehrin çeşitli noktalarında çiçek dikimi ve peyzaj çalışmalarını sürdürüyor.

Şehri estetik bir görünüme kavuşturmak ve daha yeşil bir kent oluşturmak için çalışan ekiplerin, planlanan program dahilinde çalışmalarına devam edeceği belirtildi.

Meclise "Kadınlar da askere alınsın" başvurusu
Meclise "Kadınlar da askere alınsın" başvurusu
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Kullanıcı bulunamadı.