Alınan bilgiye göre, Poslu köyünde ikamet eden Alattin Mandal (55) Parkinson hastası yatalak eşi Ayşe Mandal'ı (52) av tüfeğiyle ateş ederek öldürdü.

Alattin Mandal ardından aynı tüfekle intihar etti.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekipleri ve savcının incelemesinin ardından Mandal çiftinin cenazesi Eşme Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Uşak’ta rahiplerin kutsal alanı gün yüzüne çıkıyor
Uşak’ta rahiplerin kutsal alanı gün yüzüne çıkıyor
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Kullanıcı bulunamadı.