Kurban Bayramı sonrası müdürlük personeliyle bayramlaşan İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Sertaş Erarslan, çalışanların bayramını tebrik etti.

İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Sertaş Erarslan, Kurban Bayramı’nın ardından ilk mesai gününde müdürlük yöneticileri ve personeli ile bayramlaştı.

Alzheimer riskinin ilk işaretleri gözlerde ortaya çıkabilir
Alzheimer riskinin ilk işaretleri gözlerde ortaya çıkabilir
İçeriği Görüntüle

Tüm çalışanların Kurban Bayramı'nı tebrik eden Dr. Erarslan, daha nice güzel bayramlara kavuşma temennisinde bulundu.

ü

Muhabir: Nurcan Günay