Tavşanlı Belediye Başkanı Mustafa Güler, belediye bünyesinde çalışan personel ve ailelerine iftar yemeği verdi.

Tavşanlı Belediye personeli, düzenlenen iftar yemeğinde bir araya geldi. Safir Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen iftar yemeğine belediye personeli aileleriyle birlikte katıldı.

İftar programında konuşan Belediye Başkanı Mustafa Güler, Ramazan ayında birlik ve beraberliğin pekişmesi adına bu tür etkinlikler düzenlediklerini ifade ederek geleneksel hale getirilen personel iftarına iştirak eden tüm katılımcılara teşekkür etti.

Tavşanlı MYO’da dönüşüm başladı: Sanayiden sanata açılım
Tavşanlı MYO’da dönüşüm başladı: Sanayiden sanata açılım
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Kullanıcı bulunamadı.