Kurban Bayramı öncesi Tavşanlı Belediyesi tüm tedbirleri alarak hazırlıklarını tamamladı.

Kütahya Tavşanlı’da tüberküloz hastalığına karşı tarama yapıldı
Kütahya Tavşanlı’da tüberküloz hastalığına karşı tarama yapıldı
İçeriği Görüntüle

19 mahallede çukur kazıldığını bildiren Tavşanlı Belediye Başkanı Mustafa Güler, " Kesilen kurbanların atıklarıyla ilgili ilçe genelinde 150 farklı noktada kurban çukuru oluşturduk. Vatandaşlarımızdan ricamız kurbanlarını kestikten sonra atıkları bu çukurlara bıraksınlar. Böylelikle koku,sinek ve sağlıksız ortam gibi olumsuzluklar meydana gelmesin." dedi.

Muhabir: Ahmet Dinç