Kütahya Yeşilay Spor Kulübü, U-11, U-12 ve U-13 takımları şampiyonluk kupalarını aldı .

Kütahya Yeşilay Spor Kulübü genç takımları liglerinde şampiyonluk ipini göğüsledi. Kulübün U-11-12-13 takımları liglerinde oynadığı maçları tamamladı. Lig sonunda takımlar gruplarını şampiyon olarak tamamladı ve kupalarını aldı. Kütahya Yeşilay Spor Kulübünden konuyla ilgili yapılan açıklamada “Miniklerimiz şampiyonluk kupasını aldı. U-11/U-12/U-13 takımımız lig maçlarını oynayarak şampiyon olarak tamamladılar.” denildi.

Kütahya’da U-14 atletizm şampiyonası başladı
Kütahya’da U-14 atletizm şampiyonası başladı
İçeriği Görüntüle
Minik sporcular kupalarını aldı Minik sporcular kupalarını aldı Minik sporcular kupalarını aldı KAYNAK

Muhabir: Talha Ünver