Kütahya’da 3 gün önce başlayan merkez sanayi kavşağı çalışmaları devam ediyor. Sona gelinen çalışmada yola ilave bir şerit daha eklenecek.

Kütahya Belediyesi tarafından başlatılan merkez sanayi kavşağı ilave şerit ve akıllı sinyalizasyon çalışmaları devam ediyor.

9 Temmuz’da başlayan çalışmalar kapsamında belediye ekipleri, asfaltlama işlemini gerçekleştiriyor.

Kütahya Belediyesi konuyla ilgili yaptığı bilgilendirmede çalışmaların 11 Temmuz’da bitirileceğini duyurmuştu.

Kütahya’da Sanayi Kavşağı Çalışmaları Sürüyor (3)

Çalışmanın tamamlanmasıyla birlikte Evliya Çelebi Mahallesi güzergahından şehir merkezine gelen ana hattaki yola bir şerit daha eklenmesi planlanıyor.

Kütahya'da Germiyan Festivali değerlendirildi
Kütahya'da Germiyan Festivali değerlendirildi
İçeriği Görüntüle

Kavşak çalışması çerçevesinde yine trafiğin yoğun olduğu bölgeye akıllı sinyalizasyon sisteminin kurulacağı bildirildi.

Yine çalışma kapsamında ana hat üzerinde trafik zaman zaman tek şeritten sağlanıyor.

Kütahya’da Sanayi Kavşağı Çalışmaları Sürüyor (2)

Muhabir: Bünyamin DOĞAN