Türkiye Süper Lig’in 31. haftasında Galatasaray sahasında Fenerbahçe’yi ağırladı.

Galatasaray 90 dakika sonunda sahadan 3-0 galip ayrılarak şampiyonluk yolunda önemli bir virajı kayıpsız atlattı.

Maçın ardından Kütahya’da Sarı Kırmızılı renklere gönül veren taraftarlar derbi galibiyetini coşkuyla kutladı.

Taraftarlar araçlarıyla galibiyet konvoyu oluştururken Galatasaray marşları eşliğinde trafikte ilerledi.

Derbinin sona ermesiyle birlikte Galatasaray taraftarları Atatürk Bulvarı’nda bir araya gelerek Zafer Meydanı’na kadar marşlar söyledi, derbi zaferini doyasıya yaşadı.

Kütahya’da Galatasaray Taraftarı Derbi Zaferini Kutladı3

Kütahya Spor’da yeni teknik direktör belli oldu
Kütahya Spor’da yeni teknik direktör belli oldu
İçeriği Görüntüle

Kütahya’da Galatasaray Taraftarı Derbi Zaferini Kutladı4

Kütahya’da Galatasaray Taraftarı Derbi Zaferini Kutladı5

Muhabir: Bünyamin DOĞAN