Manisa'nın Yunusemre ilçesinde, iddia edilen bilgilere göre, doğal gazdan zehirlendikleri düşünülen 2 kız kardeş hayatını kaybetti.

Kütahya’da ortaokulda gıda zehirlenmesi şüphesi
Kütahya’da ortaokulda gıda zehirlenmesi şüphesi
İçeriği Görüntüle

Evlerinde kızlarını hareketsiz gören anne Tayyibe L. (40), durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi.

Sağlık ekipleri, yaptıkları kontrollerde Ayşe (16) ve Leman Nur Yalçın'ın (22) yaşamını yitirdiğini belirledi.

Doğal gazdan zehirlendikleri öne sürülen kız kardeşlerin cesetleri, otopsi için Manisa Merkez Efendi Devlet Hastanesi Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Doğal gaz ekipleri, yaptıkları ölçümlerde mutfak kısmında yoğun gaz tespit etti. Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, ailenin evi 3 gün önce kiraladığı ifade edildi.

Doğal gazdan zehirlendikleri iddia edilen iki kardeş öldü

Muhabir: Nurcan Günay