Belediye Kütahyaspor U-17 takımı, 3 Mayıs’ta başlayacak Türkiye şampiyonası öncesi moral yemeğinde buluştu. 

Gelişim Ligi U-17 Ligi 2. Grup’ta şampiyon olan Belediye Kütahyaspor U-17 takımı, Türkiye şampiyonası öncesi yemekte bir araya geldi. 

Bu yıl kurulan ve grubunda şampiyon olan Mavi Lacivertli gençleri kentte faaliyet gösteren bir esnaf ağırladı. 

Belediye Kütahyaspor U 17 Takımı, 3 Mayıs’ta Başlayacak Türkiye Şampiyonası Öncesi Moral Yemeğinde Buluştu. 1

Türkiye şampiyonası öncesi gençleri ağırlayan ve başarılar dileyen esnaf, her zaman destek vermeye hazır olduklarını söyledi. 

Afyonkarahisar’da oynanacak mücadeleye hazırlanan Belediye Kütahyaspor’un gençleri, moral yemeği için teşekkür etti. 

Kütahya’da iki katlı evde yangın, 1 ölü
Kütahya’da iki katlı evde yangın, 1 ölü
İçeriği Görüntüle

Belediye Kütahyaspor U 17 Takımı, 3 Mayıs’ta Başlayacak Türkiye Şampiyonası Öncesi Moral Yemeğinde Buluştu. 2

Muhabir: Yaşar Sarı