Tavşanlı Belediyesi personellerinden Ethem Ağar, emeklilik kararı aldı.

14 yıldır Belediye’de görev yapan Ethem Ağar, İtfaiye Müdürlüğü’nde şoförlük vazifesini yerine getiriyordu. Ağar Belediye Başkanı Mustafa Güler ve iş arkadaşlarıyla görüşerek helalleşti.

Ethem Ağar’a günün anısına hediye takdim eden Belediye Başkanı Mustafa Güler, "Personelimize emeklerinden ötürü teşekkür ediyor, sağlıklı bir emeklilik hayatı geçirmesini diliyorum" ifadesini kullandı.

Kütahya’da Yüksek Kahve çevresi temizlendi
Kütahya’da Yüksek Kahve çevresi temizlendi
İçeriği Görüntüle
KAYNAK

Muhabir: Gamze Elbüz