Muğla'nın Fethiye ilçesinde, motosiklette yatar halde seyreden sürücüye 19 bin 310 lira ceza uygulandı.

İnönü Caddesi'nde bir kişinin 48 RV 420 plakalı motosikletinin üzerinde yatar vaziyette trafikte hızla ilerlediğini görenler o anları cep telefonuyla kaydetti.

Görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, çalışma yaparak sürücünün F.E.G. olduğunu tespit etti.

Manisa'da 3 aracın karıştığı katliam gibi kaza: 2 ölü, 4 yaralı
Manisa'da 3 aracın karıştığı katliam gibi kaza: 2 ölü, 4 yaralı
İçeriği Görüntüle
Trafiği tehlikeye düşüren sürücüye, 19 bin 310 lira ceza uygulandı ve motosiklet trafikten men edildi.

Muhabir: İBRAHİM ŞEN