Kütahya’da polis ekiplerinin gerçekleştirdiği denetimde, yüksek ses, modifiye ve ters yönden ilerleyen toplam 14 sürücüye idari para cezası uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme ekipleri, kent merkezinde denetim ve kontrollerine devam ediyor.

Ekipler bu çerçevede Merkez Sokak’ta güvenli ve huzurlu trafik mottosuyla denetim gerçekleştirdi.

Yapılan denetimde yüksek sesle müzik dinleyerek vatandaşları rahatsız eden sürücüler tespit edildi.

Toplam 11 araç sürücüsüne yüksek sesle müzik dinlemekten idari para cezası uygulandı.

Kütahya’da Denetimler Sürüyor, 14 Sürücüye Ceza

Kontrollerde trafikte belirlenen kriterlere uygun olmayan (modifiye) araç kullanan 2 araç sürücüsü de belirlendi.

Kütahya Fırıncılar ve Pastacılar Odası'ndan eğitim ve belgelendirme hamlesi
Kütahya Fırıncılar ve Pastacılar Odası'ndan eğitim ve belgelendirme hamlesi
İçeriği Görüntüle

Araç sürücülerine de para cezası kesildi.

Ayrıca denetimde ekipler, ters yönden gelerek trafiği tehlikeye sokan bir araç sürücüsüne de idari para cezası uyguladı.

Muhabir: Bünyamin Doğan