Kütahya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, şehir genelinde yürüttüğü çalışmalar kapsamında Perli Mahallesi’nde kapsamlı bir temizlik uygulaması gerçekleştirdi.

Ekipler, özellikle otogar arkasındaki bölgede ot biçme ve çöp toplama çalışmaları yaparak çevreyi daha düzenli ve sağlıklı bir görünüme kavuşturdu.

Yapılan uygulama ile mahalle sakinlerinin daha temiz ve ferah bir ortamda yaşam sürmeleri amaçlandı.

Meteoroloji Kütahya’yı sarı kodla uyardı
Meteoroloji Kütahya’yı sarı kodla uyardı
İçeriği Görüntüle

Kütahya Belediyesi, kent genelinde sürdürülen temizlik çalışmalarını aralıksız devam ettirerek vatandaşlara daha yaşanabilir bir şehir ortamı sunmayı hedefliyor.​​​​​​​

Muhabir: Bünyamin DOĞAN