Yol çalışmalarını sürdüren ekipleri ziyaret eden İl Genel Meclisi Başkanı Muammer Özcura, ekiplere başarılar diledi.

İl Genel Meclisi Başkanı Muammer Özcura, Yaylababa köyünde yol çalışmalarını sürdüren ekipleri ziyaret etti. Özcura ekiplere çalışmalarında başarılar diledi. Özcura, “Sahanın kralları siz mesai arkadaşlarıma çalışmalarınızda başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR.

https://kutahyaekspres.com/kutahya-ekipleri-2-bin-500-kisiye-ulasti/

Uşak'ta dolu etkili oldu
Uşak'ta dolu etkili oldu
İçeriği Görüntüle
KAYNAK

Muhabir: İBRAHİM ŞEN