Belediye Kütahyaspor yeni sezon öncesi son antrenmanını yaptı. Antrenman öncesi kurban kesilerek sakatsız sezon geçirilmesi temennisinde bulunuldu.

Kütahya Germiyan Festivali’nde sporcular ödüllendirildi
Kütahya Germiyan Festivali’nde sporcular ödüllendirildi
İçeriği Görüntüle
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Belediye Kütahyaspor Dumlupınar Stadyumu’nda son antrenmanını gerçekleştirdi. Antrenman öncesinde kurban kesilerek dualar edildi. Belediye Başkanı Alim Işık, Belediye Kütahyaspor Kulüp Başkanı Abdullah Damcı ile yöneticiler, teknik heyet ve futbolcular hep birlikte dua ederek kazasız belasız ve sakatlıksız bir sezon geçirilmesi dileğinde bulundular. Belediye Kütahyaspor ’da yeni sezon öncesi kurban kesildi Belediye Kütahyaspor ’da yeni sezon öncesi kurban kesildi Belediye Kütahyaspor ’da yeni sezon öncesi kurban kesildi

Muhabir: İBRAHİM ŞEN