Aydın'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 101. yılı dolayısıyla düzenlenen etkinliklerde şarkıcı Sefo sahne aldı.

Atatürk Kent Meydanı'nda düzenlenen konser öncesi konuşan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kendilerine destek veren gençlere teşekkür etti.

Çerçioğlu, daha sonra eline aldığı Türk bayrağıyla vatandaşları selamladı.

Uşak'ta dolu etkili oldu
Uşak'ta dolu etkili oldu
İçeriği Görüntüle

Konuşmaların ardından sahneye çıkan Sefo, şarkılarını seslendirirken vatandaşlar da eşlik etti.

Muhabir: Eray Özden Akça