Domaniç

Kütahyalı polis memuru, son yolculuğuna uğurlandı

Bilecik’te görev başında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden Kütahyalı polis memuru Murat Bayırlı, memleketi Domaniç ilçesinde dualarla son yolculuğuna uğurlandı.

Abone Ol

Bilecik’te görev başında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden Kütahyalı polis memuru Murat Bayırlı, memleketi Domaniç ilçesinde dualarla son yolculuğuna uğurlandı.

Kütahyalı polis memuru Murat Bayırlı’nın Türk bayrağına sarılı cenazesi, Bilecik’teki törenin ardından Kütahya'nın Domaniç ilçesindeki Ilıcaksu Mahallesi Camisi'ne getirildi.

İlçe Müftüsü Hüseyin Çakır tarafından kıldırılan cenaze namazının ardından Murat Bayırlı'nın kardeşi Ferhat Bayırlı ve ailesi cami avlusunda taziyeleri kabul etti.

Cenaze namazının ardından Murat Bayırlı'nın naaşı Ilıcaksu Mezarlığı'na defnedildi.

İL PROTOKOLÜ VE VATANDAŞLAR KATILDI

Cenaze törenine Kütahya Vali Yardımcısı Mustafa Demir, Domaniç Kaymakamı Serhat Bağcı, Çukurca Belediye Başkanı Emin Taşgın, Bilecik İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar,

Kütahya İl Emniyet Müdürü Osman Elbir, Bayırlı'nın yakınları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği'nde görevli Bayırlı, önceki gün görevli bulunduğu Bilecik Adliyesi Hukuk Mahkemeleri ek binasında nöbet sırasında kalp krizi sonucu hayatını kaybetmişti.