Asayiş

Kütahya’da ortaokulda gıda zehirlenmesinin bilançosu

Kütahya’da bir ortaokulda meydana gelen gıda zehirlenmesi sonucu, 96'sı öğrenci 114 kişinin hastanelere başvurduğu bildirildi.

Abone Ol

Kütahya’da bir ortaokulda meydana gelen gıda zehirlenmesi sonucu, 96'sı öğrenci 114 kişinin hastanelere başvurduğu bildirildi.

Fuatpaşa Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda dün düzenlenen etkinlikte bir sivil toplum örgütünün standında öğrencilere tavuk pilav ikram edilmişti.

Bir süre sonra öğrenciler arasında mide bulantısı ve kusma yaşanması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Öğrencilerin bir kısmı ambulanslarla, bir kısmı da aileleri tarafından Kütahya'daki hastanelere götürülmüştü.

ÖĞRENCİLERİN SAĞLIK DURUMU İYİ

Hastanelerde tedavi altına alınan 96'sı öğrenci 114 kişi, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Olayla ilgili adli ve idari soruşma başlatıldığı bildirildi.