Kütahya İl Özel İdaresi ekipleri, halk sağlığını koruma hedefiyle temizlik ve ilaçlama çalışmalarına devam ediyor.
Kütahya İl Özel İdaresi, halk sağlığı ve temiz çevre amacıyla temizlik ve ilaçlamanın sürdüğünü bildirildi.
İdare ilaçlama ekipleri tarafından halk sağlığını korumaya yönelik mücadele çalışmaları sürerken, bu kapsamda çöp konteynerlerinde haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla düzenli ilaçlama uygulamaları gerçekleştirildi.
Ayrıca gölet ve su birikintilerinde sivrisinek üremesini engellemek amacıyla larva ilaçlama çalışmaları yapıldı.
“MODERN EKİPMANLAR KULLANILIYOR”
Çalışmalar kapsamında, özellikle yaz aylarında artış gösteren uçkun ve haşerelere karşı araç üstü ekipmanlarla havadan ilaçlama faaliyetleri yapıldı.
Konuyla ilgili Kütahya İl Özel İdaresi tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Modern ekipmanlar kullanılarak yapılan uygulamalar sayesinde vatandaşlarımızın yaşam kalitesinin artırılması ve çevresel risklerin en aza indirilmesi amaçlanıyor.
İdaremiz, çevre temizliği ve vektörle (kene, haşere) mücadele çalışmalarını belirlenen program çerçevesinde sürdürecek olup, daha temiz ve sağlıklı bir yaşam alanı oluşturmak için çalışmalarına tüm hızıyla devam etmektedir.”