Türkiye Masa Tenisi Federasyonu öncülüğünde, Kütahya'da masa tenisinde derece elde eden Yıldırım Beyazıt İlkokulu'na masa tenisi ekipmanları teslim edildi.
Düzenlenen programa İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ile Gençlik ve Spor İl Müdürü de katıldı.
Amaç gençleri spora teşvik etmek
Program kapsamında öğrencilere masa tenisi ekipmanları hediye edilirken, gençlerin spora yönlendirilmesi ve yeteneklerini geliştirmelerine katkı sağlanmasının hedeflendiği belirtildi.
Yetkililer, sporla büyüyen ve başarıyla geleceğe hazırlanan nesiller için destek çalışmalarının devam edeceğini ifade etti.