Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit’in hayatını kaybeden babası Selahattin Yiğit, dualarla son yolculuğuna uğurlandı.
Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit’in bir süredir tedavi gördüğü hastane vefat eden babası Selahattin Yiğit, toprağa verildi.
Merhum Yiğiti için Cuma namazı vakti Duagür Camisi’nde cenaze töreni düzenlendi.
İl Müftüsü Dr. İrfan Açık tarafından kıldırılan cenaze namazına ailesi ve sevenlerinin yanı sıra Vali Musa Işın, AK Parti Kütahya Milletvekili İsmail Çağlar Bayırcı, DPÜ Rektörü Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak ve vatandaşlar katıldı.
Merhum Selahattin Yiğit’in naaşı kılınan cenaze namazının ardından Evliya Çelebi Mezarlığı’na defnedildi.